نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ پنتا

1402

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو با حضور پنتا پلاسما

چهاردهمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری نانو از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ ابان ماه ۱۴۰۲در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید. این رویداد، با حضور صد ها شرکت داخلی و خارجی، به عنوان یک فرصت برای ارتقاء فناوری نانو در کشور محسوب می‌شود.

شرکت پیشرو فناور نانو تاو آسیا نیز همچون سال‌های گذشته، با حضور در این نمایشگاه، محصولات خود را در فرصتی چهار روزه به عرصه نمایش گذاشت و بازدیدکنندگان اعم ازصنعتگران،سرمایه گزاران، صاحبان و مدیران شرکت ها  همچنین دانشجویان  از این غرفه بازدید به عمل آوردند و توانست توجه مقامات داخلی و خارجی را به خود جلب کند . غرفه پنتا پلاسما در سالن خلیج فارس، با استقبال مسئولان برجسته داخلی و خارجی، از جمله دبیر ستاد توسعه فناوری های نانو جناب آقای دکتر احمدوند ، وزیر صمت و سفیر عربستان جناب اقای عبدالله بن سعود العنزی، جناب آقای اژه‌ ای ریاست محترم قوه قضائیه مورد توجه قرار گرفت.


محصولات متنوع این شرکت، از جمله دستگاه‌های تصفیه هوا و دود در مدل ‌ها، ابعاد و کارایی‌ های مختلف، برای استفاده در مراکز بیمارستانی، رستوران ‌ها، مراکز خرید و استفاده خانگی ارائه شدند. توانایی شرکت در اخذ قرارداد ‌های مؤثر با شرکت‌های دیگر، از جمله شرکت اسنوا  نشان از تأثیرگذاری بسیار موفق فعالیت‌های این شرکت در حوزه فناوری نانو دارد. در گفتگو شرکت پنتا پلاسما با ریاست محترم قوه قضاییه جناب اقای اژه ای مشکلات و ظرفیت های قابل اجرا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


از جمله مشکلات  مورد بررسی میتوان به بحث آلاینده ها و دود ناشی از رستوران ها و مراکز تولید غذا و آسیب های آن به عموم اشاره کرد که در نتیجه این گفتگو جناب اقای اژه ای دستورات لازم را برای حل این معضل صادر و در دستور کار قرار دادند.