شرکت پنتا در بیست و سومین نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران، که در شهر تهران از 3 تا 6 خرداد برگزار شد، حضوری پر قدرت و چشمگیری از خود نشان داد. در ابتدا اجازه دهید کمی پیرامون نمایشگاه تجهیزات پزشکی و اهداف آن برای شما توضیح دهیم.

درباره نمایشگاه تجهیزات پزشکی

هر ساله در این نمایشگاه بین المللی جدیدترین تجهیزات پزشکی و داروئی دنیا به نمایش گذاشته می‌شود. و در این نمایشگاه از کشورهایی همچون آلمان، ترکیه، هند و… حضور دارند. نمایشگاه ایران هلث به عنوان مهمترین رخداد بزرگ ایران در حوزه تجهیزات پزشکی و دارویی شناخته می‌شود و آوازه‌ای جهانی دارد.

هدف از برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دارویی چیست؟

این نمایشگاه با این هدف برگزار می‌شود که فرصتی را فراهم آورد،  تا فعالان حوزه تجهیزات پزشکی و دارویی بتوانند با مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارتباط بهتری برقرار کنند. همچنین می توان به نمایش درآوردن توانمندی‌های صنعت سلامت ایران، معرفی فناوری‌های روز جهان، حمایت از شرکت‌ها و تولیدکنندگان ایرانی و کارآفرینان این حوزه  را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی دانست.

شرکت های عضو اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان (ایسومی)

امسال نگاه ویژه ای به سمت شرکت های عضو اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی (ایسومی) شده بود. به همین دلیل سالن 38  را به شرکت‌های عضو این اتحادیه اختصاص داده بودند.

از آن جایی سال 1401 تاکید رهبر انقلاب به حمایت از تولید دانش بنیان بوده، فرصت بسیار خوبی به این اتحادیه داده شد تا شرکت‌های عضو آن بتوانند محصولات و تجهیزات پزشکی تولیدی خود را معرفی کنند.

ما (شرکت پنتا) نیز عضو این اتحادیه هستیم. به همین دلیل در سالن 38B غرفه‌ای به ما اختصاص داده شده بود. و در آنجا توانستیم از محصولات و دستگاه های جدیدمان برای بازدید کنندگان رونمایی و معرفی کامل داشته باشیم

معرفی دستگاه جدید تصفیه دود پنتا در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

در این نمایشگاه در کنار دیگر محصولات پنتا که شامل دستگاه های تصفیه و ضدعفونی کننده هوا ، تصفیه پساب و… بودند،  از محصول جدیدمان که دستگاه تصفیه دود بوده به صورت رسمی برای اولین بار رونمایی کنیم. این دستگاه  قابل استفاده در رستوران ها و محل های پردود بوده و نحوه کار آن به این صورت است که  دود موجود در هوا را گرفته و از سمت دیگر هوای تمیز را به محیط تزریق می کند. برای آشنایی بیشتر با نحوه کار این دستگاه می توانید ویدئو زیر را مشاهده کنید.

بازدیدکنندگان نمایشگاه تجهیزات پزشکی و پنتا

در مدت چهار روز از  برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران، افراد زیادی از نمایشگاه بازدید داشتند، اشخاصی مانند: افراد دولتی، صاحبان صنایع، مدیران بیمارستان های بزرگ و نام‌دار ایران، تا بتوانند با جدیدترین و بروزترین فناوری‌ها و تجهیزات پزشکی  روز دنیا آشنا شده و در صورت نیاز  قراداد خرید و یا پیش خرید آن را امضا کنند.  

در میان بزرگوارانی که از غرفه پنتا بازدید داشتند، شما را دعوت می کنیم که  دو ویدئو زیر را که مربوط به بازدید معاون وزیر بهداشت و همچنین معاون وزیر صمت از غرفه ما بوده را تماشا بفرمایید.

در این نمایشگاه همان‌طور که حدس می‌زدیم، تمامی مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از میزان اثرگذاری دستگاه‌های پنتا در تصفیه و ضدعفونی کنندگی متعجب و شگفت زده بودند. از همین رو داشتن دستگاه‌های پنتا را برای خود و مراجعان‌شان به عنوان یک مزیت و قدرت برتر در مشتری مداری می‌دانستند.

در نتیجه این بازدیدها چندین اتفاق خوب رقم خورد. به عنوان مثال امضای تفاهم نامه همکاری با چند شرکت صنعتی (به دلیل محرمانگی اطلاعات اجازه انتشار نام کامل را نداریم) بود که امیدواریم شاهد همکاری‌های خوب و تاثیرگذاری در آینده خواهید بود.

23 امین نمایشگاه تجهیزات پزشکی به ایستگاه آخر خود رسید…

حال که داریم گزارش حضور در نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران را برای شما می‌نویسیم، می‌دانیم که این فرصت برای پنتا یک جهش چندگامی برای رشدمان بود. سختی هایی که در این مدت چند روزه کشیدیم نتایج خوبی را برای ما رقم زده و بازخوردهای خوبی را دریافت کرده‌ایم.

و از همه مهمتر اینکه در این چند روز به مسئولان کشور به خوبی نشان دادیم که محصولات‌مان چه قدرتی دارند و بابت عملکرد خوب دستگاه‌مان چه تضمین‌های خوبی به افراد مسئول می‌دهیم.